dag 101 tot en met dag 114

26 mei 2013 - Hato, Nederlandse Antillen

Dag Allemaal!

Maandag 13 mei zijn we weer naar stage geweest. Uit school hebben we kennis gemaakt met ons nieuwe oppasgezin.

Woensdag 15 mei zijn we bij Appetite wezen lunchen, hun nieuwe lunchkaart beviel ons prima!

Donderdag zijn we vanuit stage meteen gaan oppassen. Uiteindelijk zullen we hier maar 1 keer oppassen, maar het was wel leuk.

Vrijdag de 17e voor de 3e keer naar het dierenasiel geweest. Na de week boodschappen even bijgekomen op bed met een lekker broodje en een film.

Zaterdag 18 mei zijn we gaan mountainbiken . Eerst zijn we naar karpata gefietst, langs het gotomeer naar Rincon, naar het Washington slagbaaipark gefietst en daar even geluncht. Terug naar Rincon en via de oostkant terug naar Kralendijk. Het laatste stuk was toch wel zwaar, maar we zijn lekker 6u sportief bezig geweest.

Zondagavond hebben we een drankje gedaan bij Karels. Daar hebben we asociaal lang op een tweede drankje moeten wachten, dus zijn we naar City gegaan en hebben we Tequenos gegeten (kaashapje uit Venezuela).

Maandag tweede pinksterdag, lekker genoten van een vrije dag bij het zwembad van Bert en Anja.

Dinsdag de 21e weer naar stage. Woensdag gevierd dat we over de helft van de week waren met een lunch bij Bon Pika; een cheeseburger met frietjes en een halve cheesecake als toetje.

Vrijdag 24 mei alweer onze laatste dag vrijwilligerswerk bij het dierenasiel. Als afscheid zijn we nog even op de foto gegaan met pitbull puppies :)

970035_10151451437697683_1274359650_n970035_10151451437707683_2052984413_n970035_10151451437712683_230748434_n

Zaterdag hebben we weer een dagje bij het zwembad van Bert en Anja doorgebracht. Zondag een wandeling naar de stad en een ijsje bij Gio’s.

Nog maar 1 week stage voor de boeg. We tellen af en de tijd vliegt, maar we genieten nog volop.

1. Maria driessen:
    26 mei 2013
    Volgens mij hebben jullie hard gewerkt maar ook volop genoten veel groetjes vanuit Beugen.
  2. Eef:
    27 mei 2013
    hahaha jullie verhalen op de blog worden wel steeds korter hoor ;-)
    geniet nog maar even lekker, de tijd gaat al zo snel, genieten wij een beetje mee xxx
  3. Hink Doornbos:
    3 juni 2013
    Hoi meiden

Nog maar ff en dan mogen jullie weer richting NL
    Eerst nog een paar leuke dingen doen
    Wanneer gaan jullie naar Curacao, en gaat de rondvlucht met Bert nog door. Nou ik ga maar weer verder met mijn werk, doei