Een lange reis, naar het paradijs!!!

4 februari 2013 - Hato, Nederlandse Antillen

En dan is het zover! Zaterdagochtend om half 6 de wekker, om vervolgens naar Schiphol te rijden. Rond 9 uur stonden we met zijn alle in vertrekhal 2. Na een half uurtje gezellig kletsen, moesten we toch echt afscheid gaan nemen van onze vrienden en familie. Dit was toch best zwaar, we hebben het niet droog kunnen houden.

We waren online al ingecheckt dus hoefden alleen de koffers nog in te leveren. Dit duurde wel een tijdje vanwege een belg met een te zware koffer, maar uiteindelijk hebben we onze koffers in kunnen leveren. Vervolgens zijn we heel de D vleugel overgestoken om daar heerlijk een uur te gaan wachten!

Gelukkig waren we niet alleen. Want na een paar minuten kwam er een man uit Oekraïne bij ons zitten. Die wel zeker wist dat wij Pools waren. Na een vreemd gesprek over trouwringen, paspoorten, films en boeken, mochten wij toch echt door de douane. Helaas mocht Maike's schaar de grote reis niet met ons voortzetten.

Rond 12 uur begon de lange vlucht naar Aruba. Deze bestond vooral uit film kijken, eten, slapen, eten, spelletjes spelen, irritatie aan personen achter ons, eten, film kijken etc. In Aruba konden we rond 10 uur onze benen strekken. Wel raar dat het nu eigenlijk pas 5 uur was.

Na ong. een uurtje konden we weer terug het vliegtuig in voor de hele lange vlucht van nog geen half uur naar Bonaire.Even wachten op de koffers en op naar ons appartement! Daar waren we rond 9 uur lokale tijd. (02:00 uur Nederlandse tijd)

Geland!Daar zijn we dan!Op het vliegveld

We hebben een mooi appartement met alles erop en eraan. Na het uitpakken van de koffers en het plaatsen van alle leuke dingetjes die we van jullie allemaal hebben gekregen, voelde we ons al helemaal thuis.

Tijd om te gaan slapen!

1. Chantal van Remmen:
    4 februari 2013
    Hey meiden, Leuk om dit zo te lezen van jullie. Het vliegen is inderdaad lang, maar volgens mij ging het wel goed met al dat eten en film kijken of niet dan. Oh en Maike, leuk om te horen dat je schaar niet mee mocht, haha... zat die niet in je koffer?! Heel veel plezier. Ohja en Myrthe, gefeliciteerd met je paps. xx
  2. Opa van Remmen:
    4 februari 2013
    Hoi Maike en Myrthe, fijn dat jullie goed aangekomen zijn.
    Leuk verslagje ! we genieten er van ! ,geniet van alles, en maak je woonruimte gezellig, veel liefs Oma en Opa
  3. Petra:
    4 februari 2013
    hee meiden, ooh wat klinkt dat goed & de foto's op facebook zien er ookal super uit. ben erg jaloers haha ;) ! Heel veel plezier daar, geniet ervan! x
  4. Ivon arts:
    hey maike en myrthe
    fijn om te horen dat alles goed is gegaan met de reis daar naar toe.
    heel veel succes en veel plezier
    tot horens xxx ivon arts en de rest van thuis