Dag 1 en 2

5 februari 2013 - Hato, Nederlandse Antillen

De eerste dag zijn we wakker geworden van het gefluit van de vogels en de zon in ons gezicht. Lekker een koude douche genomen en erachter gekomen dat later op de dag de douche net IETS warmer is.

Vervolgens hebben we een prachtige tocht rond het eiland gemaakt met de auto. Eerst naar het Gotomeer, door Rincon(tweede 'grote' stad op Bonaire, derde foto) gereden, heerlijke verse vis gegeten bij Lac Cai, aan Lac Bay(zie filmpje) en de mangrove bekeken.

DSC09612DSC09603DSC09602Dierentelling: ezels, geiten, paarden, hagedissen, flamingo's, suikerdiefies, papegaaien en nog meer prachtige vogels. Jammergenoeg nog geen leguaan gespot.

Nog even een kijkje genomen bij de stageschool en daarna lekker gezwommen, geluierd in de jacuzzi, genoten van het uitzicht en heerlijk fruit gegeten.

's Avonds in ons appartementje heerlijke pannenkoeken gebakken (zonder garde en spatel) en vroeg naar bed om van de jetlag af te komen.

De volgende dag vroeg opgehaald om de verjaardag van Myrthe's vader te vieren. Eerst scooters bekeken, behoorlijk duur hier maar toch een gekocht. Over een paar dagen kunnen we zelf het eiland rond gaan rijden.

Ook zijn we nog even bij de ezelopvang geweest, waar we later nog een beter kijkje gaan nemen.

We zijn in Bonaire's grootste supermarkt geweest. Leek net of we in Nederland waren, producten van het AH huismerkt zijn ook hier te koop. Alleen nog net iets luxer dan we zijn gewent. Daarbij is er geen haast in de supermarkt, onze cassiere deed het ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuustig aan!

Terug naar het huis van Bert en Anja gereden om een taartje te eten en lekker te luieren. 's Avonds heerlijk uit eten geweest, ossenhaas gevuld met zalm en spinazie, jam! Prachtig uitzicht over zee. Morgen gaan we een kennismaken op onze stageschool. Spannend! Nu lekker naar bed.

1. Chantal van Remmen:
    5 februari 2013
    Hoe bak je pannekoeken zonder garde en spatel?! Moeten jullie me even uitleggen, haha. Vet grappig trouwens dat het AH huismerk te koop was in die supermarkt, was het niet toevallig een AH? Ben trouwens ook erg benieuwd naar jullie appartementje nu jullie nog geen tijd hebben gehad om er een rommel van te maken ;p foto/filmpje?
    xx