Dag 4 en 5

9 februari 2013 - Hato, Nederlandse Antillen

Op woensdag voor de middag hebben we rustig aan gedaan. Even geskyped met het thuisfront. In de middag zijn we gaan snorkelen bij Lac Bay. Hier zijn we tijdens onze eerste tocht rond het eiland ook geweest. Dit keer dan echt het water in, ook hier hebben we mooie dingen gezien. Zo hebben we kleine, witte visjes en kwallen gezien. Als we nog even oefenen kunnen we ook iets dieper in het water gaan kijken, dan zullen we vast meer prachtige plaatjes zien. Verder hebben we nog pelikanen gespot.

11328_3864260784627_505629561_n

Rond een uur of 4 zijn we voorzichtig de zon in gegaan. We kunnen nog niet zo lang in de zon, al helemaal niet tijdens de middag, dan verbranden we veel te snel. We kleuren stiekem al een beetje aan (al mag het wel iets sneller, we vallen hier nog erg op). Op de achtergrond klonk hier weer Bonairiaanse muziek. Wat kunnen de mensen hier goed dansen.

's Avonds hebben we weer lekker gekookt en voor het eerst de laptop aangezet voor een film. Hierna lekker naar bed gegaan, helaas slecht geslapen door de muggen.

De volgende dag vroeg op om de scooter op te halen, dit moest vroeg omdat we anders zouden verbranden. Meteen een testrondje gereden, we hebben een hele fijne scooter gekocht.

's Middags lekker een wandeling gemaakt van een paar uurtjes. Super warm, dus tussendoor op een paar mooie plekken uitgerust. We hebben lekker op een strandje gezeten en de (bijna)zonsondergang bekeken. Een stuk verderop hebben we flamingo's gezien, blijft mooi.

's Avonds weer lekker gekookt en 'wie is de mol' terug gekeken. Weer een paar prachtige dagen op het eiland.

1. Maria driessen:
    9 februari 2013
    leuk verhaal mooie dingen gedaan. heel veel groetjes Geert en Maria
  2. Demi:
    9 februari 2013